Librottiglia sau cartea-sticlă

Un vin bun merge cu o mîncare bună. Dar cum ar fi să pui laolaltă o sticlă de vin bun cu o carte pe măsură?

Un posibil răspuns îl oferă agenția italiană de product design Reverse Innovation care s-a asociat cu un renumit producător de vinuri, Matteo Correggia și care împreună au creat librottiglia, altfel spus o sticlă de vin cu o amprentă literară.

Librottiglia (cuvînt care combină cuvintele italiene pentru carte și sticlă) e o serie specială de trei vinuri – două roșii și unul alb – care se distinge nu doar prin gust, ci și prin ambalajul special. Eticheta are un design curat, minimalist, culori echilibrate și conține toate detaliile clasice despre vin (tipul de strugure, anul de producție etc). Totul aparent normal, la prima vedere.

v1

Numai că eticheta ascunde de fapt o carte de dimensiuni reduse.

Trei autori au fost selectați pentru a scrie o proză scurtă, care să se asocieze cu gustul vinului. Astfel, una dintre cărți este ”neobișnuită și se asociază cu caracterul sec al unui vin roșu, alta are o poveste ”intensă” și ”aromată”, iar ultima – alăturată unei proze umoristice – e ”proaspătă și înviorătoare”.

Sticla de vin are 375 de mililitri, adică vreo două pahare și jumătate. Cartea e gîndită să fie citită ”pînă la ultimul strop” (asta chiar dacă există cititori cu viteze diferite).

Fiecare sticlă-carte costă 15 euro și poate fi comandată de pe site-ul www.librottiglia.com

v3

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>